alsnn 40 ım çıkmasına bir haftam var hap ile korunmayı düşünüyorum kanamayı beklemem mi gerekiyor yoksa direk içebiliyor muyuz
beybiliko alsnn ilacın prospektüsüne bir bakın, yanlış hatırlamıyorsam doğumdan sonraki 28 veya 35. günde direkt başlanabiliyordu, ben adet olmayı beklemeden 28. günde hemen başlamıştım, adeti 8. ayda ancak oldum
gzdaybk alsnn bana da eczaneden âdeti beklemeden direk kullan demişti 28 tane olduğu için adet beklenmiyor 21 tane olanlar da bekleniyor
sseymanur alsnn kırkım.ciktiktn sonra doktor direk vermişti baslamistm fakat aynı saatlerde ve ara vermeden içmeniz gerekiyor
Mirbotan36 alsnn ben kullandım bnde felâket bı baş ağrısı yaptı bir hafta kullanıp bıraktım çok ağır bı hap
Oglum03 Kızlar hapın yan etkisi olarak sürekli kanama yaşayan varmı daha doğrusu uzun süreli leke leke ve adet tarzı
aysmezel Oglum03 ben yeni kullanmaya başladım 1 kutu bugün bitiyor sadece 5 gün kanama yaşamadım 23 gündür kanamam var yoğun bir şekilde yarın yeni kutu alsam mı almasam mı bilmiyorum
Oglum03 aysmezel ben 16 aydir içiyorum başlarda hiç olmuyordum sonra olmaya başladım ama bu son aydır 18.gün oldu ve kanamam devam ediyor azda olsa artık bunaldım ve bıraktım böyle devam eden var mı diye merak ettim biraz kafama taktım
Oglum03 aysmezel 16 ay gerçekten zorlayıcıydı inşallah sorunsuz yeni bir hapa geçerim bebeğimi sütten kesince