Kızlar bebeğim 5 aylık, her gece uyumadan önce bezini değiştiriyor,masaj yapıyor, pijamasını giydirip loş ışıkta emziriyorum. Şimdilik emerek ya da sallayarak uyuyor, inşallah desteksize geçmek için uğraşacağım. Ama gündüz uykularında hiç rutin yok, yarım saatte de uyanıyor, siz neler yapıyorsunuz? Gündüz de pijama giydiriyor musunuz mesela? Ya da nasıl rutinleriniz var?