Burcu0725 Merhaba arkadaşlar 5 ayı bitti bebegımın emzırıyorum sadece. ama kaka yapma sayısı günde 1 bazen 2 günde 1 de oluyor normal mi sizce yaşayan arkadaşım var mı?
rumukcumm Burcu0725 sadece emen bebeklerde bu normal yenidoğan dönemi gibi sürekli yapmıyorlar ek gıdaya geçince bu sıklık yine yeme düzeyine göre artıyor merak etmeyin sıkıntı yok:) zaten kabızlık durumu içinde 10 gün yapmaması gerekir öyle bir durum yoksa telaş etmeyin
prens_prensesannesi Bizde 4 aylığız 2. aydan beri haftada bir yapıyor doktor 10 güne kadar normal diyor ama içime sinmiyor iki aydır böyleyiz zeytinyağıda veriyorum ama yine aynı
rumukcumm Bebekk22 günlük çişli bez sayısına bakın derim 5-6 adet çişli bez dolu olrak çıkıyorsa yeterlidir