morsevenanne9 vallaha keyfine bak eğer sıkıntısı yoksa gelişimi kilosu da iyiyse tadını sonuna kadar çıkart . Benim oğlum doğgudugundan beri uyumadıgı için Şuan bunu ağlayarak okuyorum . Üç aydan sonra tamamen uykusu bitti . Şuan 8 aydan yazıyorum uykusuzluktan bayılıyoruz ikimiz de ama uyumak istemiyor çoçuk . Bence çok da dillendirme nazar değmesin yavrucuğa 🥰🥰😍