Tam 301 TL ye aldım bugün. Microgynon kullanıyorum, geçen ay 228 TL ye aldığım hapı bu ay 301 e aldım. Bu ay içinde iki kere zam yemiş. Yahu nereye yetisecegiz, hangi ihtiyacımıza yetisecegiz bu gidişle? Bir zamanlar sağlık ocağından bedava aldığım bi haptı bu. Şimdi 300 TL bayılmak cidden koyuyor. Ve bana en iyi gelen korunma yöntemi de bu. Patır patır çocuk doğuralım diye mi bu pahalılık acep 🥲