gunes3134
Her çocuk bir olmuyor maalesef benim ilk çocuğum emziği sadece uyurken alıyordu uyanıkken hiç kullanmıyordu emziği bıraktırdığımız anda uykuları bozuldu konuşan çocuğum konuşmayı kesti her uykusu geldiğinde duygusallaşıyordu içli içli ağlıyordu çözüm bulamayıp oyun terapistine götürmüştük aylarca çok şükür sonra geçti şimdi ikinci bebeğim 7 aylık bir kaç defa rahat olur diye vermek istedim baktım istemiyor abisinde yaşadıklarımızı yaşamaktan korkup vazgeçtim 🤷🏻♀️