Kızlar merhaba 1 hafta önce babam rahatsızlandı 2 gün önce de ağır bir şekilde panik atak geçirdim çok kötü oldum hemen doktora gittik panik atak dedi iğne vurdu psikiyatriye yönlendirdi dün gittim ilaç verdi 20 güne etki gösterir dedi ama bitik durumdayım böyle birsey geçirip atlatan var mı çok mutsuzum herkes geçecek diyor her yolu deniyorum 3 gündür neler yapmalıyım sizce bana biraz akıl verseniz