Bende dostinex kullandım doğum doktorum önermişti kullandım sütü bıraktık çok zorlu bir süreçti aniden kestiğim için tıkandı göğüslerim çok acı çektim hapı kullandım iyi geldi ama haptan sonra hormonlarım değişti göğüs bölgemde göbek kısımları sırtımda mantar çıktı sonra kahverengi lekeler vücudumda kaldı gitmediğim dermatolog kalmadı hapın yan etkisi bana göre çok yüksek