balkizannesii normal benim de 3ay 12 günlük 4 gündür yapmıyordu bugun yaptı bebişe su içirin 1 çay kaşığı bağırsaklarını çalıştırır birde 7 günü doldurmadan doktora götürün bizim doktorumuz 7 gün süresi var kimi bebek 7 de 1 defa yapabilir kimisi 2 günde 1 yapabilir korkmayın demişti 5 gün bana göre fazla bir götür derim doktora