aybarssmom_ sarılık geçirmesi fizyolojik bir durum siz sık besleyin mamayı da ihmal etmeyin sarılığı atlatsin inşallah çabucak, ben bebegi emzirdikten sonra bebegim daha çok küçük olduğu ve yorulduğundan memeyi bitiremediği için önce emzirip ardından kalan sütümü sağıp veriyordum mama gibi. Bu şekilde 1. Ay dan sonra bıraktım mamayı ama nerdeyse 15 günde bir takip ettim kilosunu kilo alıyordu sadece emzirmemle de gelisimi iyiydi bebegim de doyuyordu.
Doymuyor diye düşünmeyin daha midesi kiraz çekirdeği kadar. Yenidoğan olduğu için doymayi bilmiyor fazla içtiğini kusar merak etmeyin