Metehand ben de bu konuyu merak ediyorum benim de bebeğim 6,5 aylık. Tam gözümü çizdirecekken hamile kalmıştım yaptıramamıştım. Siz yaptırdınız mı ? Benim kardeşim yaptırmıştı . Bir gün boyunca karanlık odada kalmıştı . Televizyon , telefon, hiç bi ışık olmayacak. Sürekli damla damlatılıyordu. Damla damlatma olayı baya bi süre devam ediyor. Aslında etrafta bebeği emzirmemiz için bize verecek ona bakacak biri olursa (eş, anne, baba vb.) ve damlalar da emziren annelere sakıncalı değilse yaptırılabilir.