Kızlar lütfen bu durumu yaşayan var mı aranızda yazabilir misiniz artık endişe ediyorum doktora götürmeli miyim bebeğim doğduğundan beri gece uykusunu güzel uyur ağrısı gazı açlığı yoksa belki uyanmaz bile hep bir gündüz uyku sorunumuz vardı bugüne kadar çok uykusu olurdu uyumak için ağlardı ama bir türlü uykuya geçemezdi son zamanlarda gündüzleri çok en fazla 2 saat uyanık kalabiliyor yatırmaya götürüyorum hemen anında uyuyor ve 2 saat 3 saat bile uyuyor uyanıyor bir kaç saat sonra yine uyumak istiyor zaten gece uykusu vakti geliyor bile 3 kere uzun uzun uyuyor gündüzleri iştah hiç yok antibiyotik kullanıyoruz birde hasta bu nedir böyle gündüzleri özlüyorum resmen çocuğumu hep uykuda