Merhaba canım bizde 37 günlüğüz atak dönemleri varmış 5. Haftada bizde aynı şekildeki 3 gün üst üste maf etti beni ve gazını çıkaramadığı için 10 dakka uyuyup kalkıyordu kalktığı gibi ayaklarını ittirip gazını çıkarabilirsek uykuya devam ediyor çıkaramazsak birdaha emip yine gaz birikiyor geçici bi süreç inşallah geçer.gazlı bebek mi bebeğin