Dmtt06 Doğum yaptıktan sonra titizlik hastalığına yakalandım her şeyden tiksiniyorum hayatıma devam edemiyorum çok kötü durumdayım aylardır mücadele veriyorum üstüne geçen ay annemi kaybettim artık dayanacak gücüm kalmadı gurbetteyim kimsem yok burada bir de çalışıyorum psikolojim çok bozuk kızım 10 buçuk aylık dün emzirmeyi kestim ve ilaca başladım şimdi meme arıyor öyle üzülüyorum ki ya ilaç işe yaramazsa ya boşuna kestiysem memeden kendimi çok kötü hissediyorum😔ne olur biraz dertleşelim
Berfboz Dmtt06 yaşadıklarınız çok zor kendimi sizin yerinize koyamıyorum ama ben de doğumdan sonra ağır depresif bir hale girdim. Hala da etkisi sürüyor az da olsa. Size diyebileceğim tek şey çok iyi bir annesiniz. Çocuğunuz da sizi çok seviyor. Hiç emzirmemiş olsanız bile severdi. Önce kendi problemlerinizi çözmeye çalışın gerekirse psikolojik destek alın. Siz iyi olursanız bebeğiniz de iyi olur 🌺 çok klişe ama iyi anne iyi bebek 🫶 Ben yakında destek almaya başlayacağım. Her şeyi tek başımıza halledemeyiz biz de insanız.
FerideDeniz Dmtt06 profesyonel yardım alıyor musunuz psikolojik durumunuz için? Başınız sağ olsun. Üst üste gelmiş olumsuzluklar. Böyle bir durum yasamasaydiniz devam ederdiniz emzirmeye, mecbur kalmışsınız bırakmaya. O yüzden kötü hissetmeyin kendinizi. Buna da şükür deyin. Şükür ki on ay boyunca evladıma sütümü verebilmek nasip oldu diye düşünün.
Zeyzey05_ Dmtt06 Canım benim sonuçta bebeğinin iyiliği için kestin memeyi . Titizlik hastalığı çok zor ama ilaç pek etki edermi bilmem etrafımda çok var önemli olan hayata karşı bakış açını değiştirmen bunda eşinin destek olması çok önemli birde gurbetteymişsin çokk zor gurbet gerçekten bi yandan güzel bi yandan kimsesiz zor oluyor . Sen bebeğibe sarıl o sana büyücek çok güzel arkadaş olucak
birazquality Dmtt06 rabbim annenizin mekanını cennet etsin size de sabırlar versin inşallah çok üzüldüm, siz öncelikli olarak kızınız için sağlıklı ve mutlu olmalısınız. Mutlu bir anne olmak süt vermekten daha önemli kendinizi suçlu hissetmeyin. Çok şükür 10 ay emmiş. İnsan ister istemez üzülüyor tabii ben de hamileyim ve benim oğlım da 10 aylık. 2 ay sonra sütten keseceğim sizinle bu konuda aynı duyguları paylaşıyorum. Aynı hissettiğim halde nasıl teselli verebilirim bilemedim ama bu ilaç işe yaramazsa farklı bir ilaç kullanırsınız mutlaka işe yarayacak bir ilaç yazar doktorlar. Hiçbi şey boşuna olmaz kendinizi üzmeyin lütfen❤
Dmtt06 Berfboz zaten onun içim başladım ilaca böyle ona hiç faydam olmuyordu desteğiniz için teşekkür ederim ❤️
Dmtt06 FerideDeniz evet yaşına az kalmıştı ona şükrediyorum uzun süre psikoloğa gittim asla ilaçsız olmayacağını söyledi durumum çok ağır maalesef
Dmtt06 Zeyzey05_ ilaç son çarem inşallah çözüm olur kimsesizlik de sebep oldu bu hastalığa yakalanmama aylardır tek başıma bebek bakıyorum 1 saat gelip yardım edecek kimsem yok maalesef
CafeChocolat Hiç emziremeyen anneler var, gönlünüzü ferah tutun, ilaçlar umarım fayda eder sizde bebeğinize daha daha güzel bakarsınız, emzirmek şart değil