Arkadaşlar büyüdükçe dertleri büyüyor sorumluluklar artıyor kesinlikle .öncelikle Ben 6. Aydan bildiriyorum. Eski gaz sancımız yok ve gece daha iyi uyuyor. Oyalanmayı biliyor, yemeğimi temizliğimi iyi kötü yapabiliyorum önceden bunları yapamıyordum. Elbette emeklerken devamlı peşinde olcaz , gözümüzü dört açcaz. Ama… ben hiç 3 yaş 4 yaş bir çocuk annesinin evsiz gibi dolandığını, saçı başı dağınık olduğunu, uykusuz olduğunu, depresyonda olduğunu görmedim. Elzem durumlar harici gece deliksiz uyuyorlar ve sabaha mutlu uyanıyorlar. Bu açıdan kolaylaşıyor mu acaba ? Zira yine de zaman zaman bitap düştüğüm oluyor ama kesinlikle eskisine göre daha iyiyim