Arkadaşlar merhaba oğlum 10 aylık memeye aşırı düşkün ama dün doktora gittim ilaç kullanmam gerekiyor ve emzirmeyi kesmem gerekiyor ağır ilaçlar kullancam bugün sabahtan beri vermedim pazartesiye kadar kesmem gerekiyor geceleri sabaha kadar beni emiyor vermedigim zaman ağlıyor nasıl biraktirabilirim ek gıda yese bile üstüne mutlaka beni emicek yoksa hayatta durmuyo bu gece çok zorlu geçecek ve diş çıkarma döneminde şuan sütümün kesilmesi için napabilirim