Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık ve çok kusma sorunu var doktorumuz kusması için şurup vermişti içtiğinde kusması yoktu şurubu bırakmamı söyledi bıraktım ertesi gün yine çok kusma başladı aynı şeyler tekrarlarsa alerjiden şüphelenicez dedi yani işin aslına gelirsek emzirirken ne gibi alerjiler oluşuyor en önemlisi de emzirirken çölyak gluten alerjisi oluyor mu (babasında var )