Normalde bağırır sesler çıkarırdı heycanlı ve güleç olan bebeğim son günlerde aşırı durgun ne sesi çıkıyor ne gülüyor ne de oyıncaklara ilgisi var. Bişey versem elini uzatırdı hemen öylece bakıyor tepkisiz çok üzülüyorum. Dişten dolayı olabilir mi sizce :( ateşi vs yok hasta gibi de değil anlamadım. 5 bucuk aylık