Bekarlığımdan beri göğüslerim hep vücuduma göre dolgundu güzeldi ilk hamileliğim de 95 bedeni bile geçti emzirmeyi felan bırakınca eski haline dönüp 80,85 arası giymeye başladım tabi ikinci doğumda yine kocaman olan göğüsler doğumumun birinci senesinde hem bütün kilolarımı verince emzirmeyi bırakmadığım halde küçücük kaldı ve sarkmada oldu emzirmeyi bırakınca kim bilir ne olur diyorum ameliyat dışında çözüm öneriniz varmı