prensesannesi130622 Merhaba arkadaşlar perşembe günü kızıma aşı yaptırdık 18 ay aşısı aşı yeri baya şişti ve kızarık o günden beri de gece uyanıp uyumuyor zor uyuy kalıyor bu normal mi uyurken hep inlemeli halinde bilgisi olan yazabilir mi
Nesli22 prensesannesi130622 Bizd cuma yaptırdık uykulu ateşi var sürekli ve geçmiyor ishalde . Ne zaman gecer bilmiyorum. Doktora.goturmeyi düşünüyorum bende.
ElisaMom_ prensesannesi130622 merhaba bebeğiniz şuan nasıl biz 1 hafta önce yaptırdık asi ama hiç böyle olmadı hatta ebemiz şişme falan olursa getir doktor görsün demişti ama ne ateşlenme nede sizin dediğiniz gibi belirti olmadı,bı gösterseydiniz doktora keşke
prensesannesi130622 Nesli22 bizde kızarıklık ve şişlik aşı olduğu günden beri kızım inleyerek uyuyor ve gece sürekli uyanıyor anlamıyorum neden bu şekilde oldu hiç bi aşıda bu şekilde olmadı
Nesli22 prensesannesi130622 Allah şifa versin yavrularımıza aşı çok zorladı hiç kusmayan çocuk yediğini geriye çıkartıyor.uyku zaten yok.ama bugün biraz daha enerjik en azından
prensesannesi130622 ElisaMom_ bizim ebe şişme kızarıklık olabilir dedi normal dedi diye götürmedim şuan hala şişlik var beni en zorlayan şey aşı dan sonra gece uyanıp tekrar dalamamasi