Kızlar küçük kizim domuz gribi oldu büyük ihtimal ablasına da geçti büyük kızım 4 gündür hiç bişey yemiyor ilk gün sadece muz yedi ikinci Trabzon hurması yedi dün 4kasik çorba içti bugünse hiç bişey yemedi sevdiği şeyleri yapıyorum yemiyor daha öncede ağır hasta oldu hiç böyle değildi hiç yataktan kalkmıyor tuvalete bile kucakta gidiyor başım dönüyor dedi bugün biraz ayağa kalktı yeni yürüyen çocuk gibi sersem yürüdü geri yattı biraz yese toparlayacak ama yemiyor ne yapsam bilemedim huyu o kadar kotu ki herşeye ağlıyor daha beter oldu ne yapacağım bilmiyorum ne olur bir yol gösterin 😢