Canım benimde bebeğim 1 aylıkken emzik tutmadı ama pes etmedim 1 aylıkken ilk emzik verdim birsuru emzik kullandım ama almadi philips avent emzik anne memesi ucuna en yakın o kesinlikle al bir aldim bebeğim hemen tuttu emzigi.Yedi yirmidort emmesede uyku geçişlerinde çok kolaylık sağlıyor kesinlikle philips avent emzik kullan hemen tutar