Dun oksuruk ve burun akintisi basladi.5 6 saat icinde cocuk beslenmemeye basladi sabah ilk is hastanede solugu aldik.Her oksurukte mosmor oluyor nefesiyle bogusuyor kizim.Doktor bronsit dedi basimdan kaynar su dokuldu.biryere cikmadim.sardim sarmaladim nasil oldu bu diye kendimi yiyiyorum.cigerlere inmis dedi yogun bakima aliyoruz.Onu orda birakip eve geldim.Hala cok saskinim nasil bu hali aldi.Lutfen dualarinizda kizima da yer verirmisiniz.35 haftalik dogmustu zaten simdidede bronsit olmasi ufacik bedeni 🥺Kendimi cok caresiz ne yapacagini bilmez hissediyorum 🙏🏻