Eşime emanet edip mutfağa geçmiştim. Koltuktaydı eşim yastığa koymuş gazını çıkarıyormuş. Ufonun düğmesine basmaya kalkmış aynı odada. O bi kaç saniyede nasıl olduysa koltuktan düşmüş. 3 yaşında kızım var büyük ihtimal o yastığı çekti düştü
Acile gittik röntgen çekti muayene etti bi şey göremedi ama yinede içimiz rahat etsin merkeze gidin tomografi çektirin dedi ama ben tomografi çektirmek istemiyorum açıkçası. .çok küçük daha. Bi şey olur mu ki ya.