yasemin5455 Kızlar ben doğum yapalı 2,5 ay oldu Sezaryenle oldum Fazla kilom zaten vardı doğumdan sonra iyice yapıştı ufak ufak bir yerlerden başlamak istiyorum sezeryan doğumdan sonra yaptığınız spor ya da önereceğiniz şeyler var mı