Minigim38 merhaba canım seninle geçenlerde konuşmuştuk epilepsiyle ilgili. Sizin ilaçları kestiler değil mi? Şimdi nasıl bebeğin? Ne güzel kısa sürede kesmişler ilacı. İnşallah bizim de öyle olur. İlk gittiğimiz doktor 2 yıl kullanacak dedi biz de doktor değiştirdik çapada bir prof a gidicez inşallah bize de iyi haberler verir. Emar eeg hepsi temiz sizinki gibi