Ben şimdi bi Prof doktorun videosunu gördüm. Emziği kaynar suda yıkamak bebekte besin alerjisini daha çok arttırıyormuş. Eğer emziği anne kendi ağzına sürüp bebeğe verirse Buda alerjiyi azaltıyormuş. Yani annenin ağzının florası bebeğin immün sistemini kuvvetlendiriyormuş. Çok şaşırdım görünce. Sizler neler düşünüyorsunuz? Videoyu atabilirim isterseniz