emelcataltas Bebeğin gözünün üstünde kepeklenme gibi bir şey oluştu. Ve bu kepeklenme gözünü şişirdi kızarttı açmakta zorluk çekiyordu O geçti Şimdi de diğer gözünde neyden kaynaklı olabilir bu