Benim de oğlum 7 aylık. Günde bir öğün veriyordum aslında ama burada günde 3 öğün verenleri görünce şoka giriyorum açıkçası çünkü doktorumuz şu an bize günde 1 öğün önerdi. Protein alerjili bebek benimki.
Mesela bugün bal kabağı ve havucu buharda pişirdim, soğanı da suda haşladım. Sonra hepsini soğanın suyunu da ilave ederek robottan geçirdim. Bayıldı benimki.🥰