Hemsire-anne Arkadaşlar bebeğim 2 aylık kilosu 7300 doktor diyor ki 4 saat aralıklı besle çok gazı oluyor diye ama 1 aaatte memeyş vermesem ağlıyor meme de durmak istiyor doymuyor desem kilo alımı iyi var mı sizinde böyle
huzurluaycicek Benimki 2. Ayda atak döneminde hep ağlardı uyumazdi meme isterdi acaba sizinki de atak döneminde mi
gap Bence gayet iyi maşallah benimki 5 kilo 2 aylık şuan sadece anne sütü veriyorum kilo alımı az gayet iyi kilosu bence