Eminaresad Kizlar ben onceleri hep 48 kiloydum uzun yillar standart olarak. Ama son iki yildir nisanlilik evlilik suresinde 51e kadar cikmistim. Doguma kac girdim kac ciktim bilmiyorum ama bebegim 4 aylikken ise basladigimda tartildim 48dim. Ondan sonra bir kac kere de tartildim artim var mi diye ama aksine 46a kadar indim. Artik tartiya cikmaya korkuyorum. Kemiklerim bariz elleniyor. Ne yapsam nasil yapsam. Oglum 7.5 aylik. Emziriyorum da. Artik her kes o kadar cok soyluyor ki aaa ne kotu bi sekilde zayiflamissin diye sinirlerim bozuldu. Artik esimin de bundan etkilendigini dusunuyorum 😞
Elizbkrc Eminaresad ben de çok zayıfladım ve artı bir şey yapmadım kilo alsan laf versen laf valla zor ama bir troid için test yaptırın belki hızlı çalışıyordur onun dışında emzirirken zayıflamak normal
Areliko Eminaresad insanları mennun edemezsin canım kilolu olsan aa daha veremedin mi doğum kilonu derler zayf olsan aa bebeğin seni mahvetmiş durmuyor mu derler🙄 derler de derler o yüzden sen kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle davran öyle ol. Ben böyle mutluyum de seni eleştirenlere hiç canını sıkma
Eminaresad busradem501 sizin beslenmeniz nasil? Bana her kes az yediyinden diyor. Ama istemediyim halde nasil daha fazla yiye bilirim ki?
busradem501 Eminaresad bende az yiyorum farkındayım bunun ama dediğin gibi nasıl fazla yiyebilirim ki
Sebosss Eminaresad Canım kimseyi takma evet bende çok hızlı kilo verdim hem bekarken hemde evlendikten sonra sabit 47ydim hamilelikte çok aldim doğum sonrası ilk 5 ay 55 kiloya indim ailemin yanındaydım ben gurbetteyim ve kimsem yok yaşadığım yerde 5 ay sonunda evime döndüm ve bir yıl içerisinde 43 kiloya kadar düştüm hem yalnızlık hem psikolojik sorunlar emzirme koşturma vs. Herkes çok zayifsin şöyle böyle deyip.durdu bunu bekarken de diyorlardı her türlü yolu denedim kilo almak için ama alamadım test vs.temiz hep olmayınca olmuyor inan kilo alsan bu sefer de AA bu kilo ne diyecekler ki o durumu da yaşadım hamilelikte alınan kiloya ve sonrasında kalan kiloya bile laf ettiler bu zayifsin diyenler kimseyi memnun edemezsin ki ben yemek yeyince de bayağı yerim ekmeksiz doymam ama iki öğün yerim sadece arada atıştırmalık bişey bulursam yerim yine eğer metabolizma hizliysa ne kadar yersen ye bünyen almaz kilo emzirmekte etkili evet zayıflamada ama kesme bebeğini benim kızım 20 aylık ben emziriyorum ek gıda da seçici malesef bı gün yerse bı gün yemiyo herşeyi yemez ama emzirmeyi kesmiyorum daha. Sana tavsiyem eşinle konuş bu durumu hamilelik öncesi de zayifmissin zaten eşinin de bu durumdan etkilenecek bı durumunun olmaması lazım geri kalan tüm insanları da salla gitsin olan sana olur sen bebeğine mutlu bı anne olamaz kendini yıpratır durursun en yakın örneği olarak söylüyorum bunu sana ben kendimi hem bekarken hem de doğumdan sonra yiprattim çünkü bı hayli söyleyen soyledigiyle kalıyor yanan sen oluyosun..
Hayatannesi Eminaresad bende doğum yapalı daha 1 ay oldu. Hamileyken 12 kişi almıştım. 1 ayda hepsini verdim. Böyle giderse kemik yığınına döneceğim. Aslında normalde yediğimden çok daha fazla yiyorum ve takviye vitamin ilaçları da alıyorum ama her tartıya çıkmamda dahada zayıflamış oluyorum. Sanırım bazı bünyelerde emzirmek kilo verdiriyor.
BeKbra Aşırı kilo kaybınız varsa muhakkak doktora gidiniz. Ablam doğum yaptığında baya bir kilo vermişti. Bir öğününde 1 ekmek yerdi. Ama Kemikleri sayılmaya başladı. Kimse pek parlak görmüyordu meğer doğumdan sonra geçici Zehirli guatr olmuş.
Sindirellaaaa Ben de aynı şekilde bir anda aşırı zayıfladım, eski kiloma döndüm. Meğer tiroidim yüksekmiş, aşırı zayıflama yapıyormuş, ilaç kullanmadan geçmesi zor canım, tahlil yaptır sağlık ocağından istersen erteleme