Busrabsr Kizlar ortapediye gittik gelişim geriliği 5 ayına kdr gecmessee alet takicagini söyledi çok korkuyorum şuan 4,5 aylık az bı zamanı var fakat hiç belirti yok geçtiğine rağmen 4,5 aylıkken röntgen çektirdik bu arada 5 ayda bakicak gecmessee takicak
birprensesanesi Busrabsr benim kızımda 40 günlük perşembe günü usg çekilde sağ bacak 63 sol 58 dendi kalça çıkıklığı var dendi doktor aksar yürür içe dönük yürür dedi ortopediye yönlendirdi aglamaktan öldüm inanın dün ortopediye gittim kalınca havlu koy bacak arasına dedi bir ay sonra kontrole çağırdı çok korkuyorum inşallah geçer sizin ölçümleri kaçtı acaba?😔
eleyes25 Busrabsr Benimde 2 aylk kizimda dokdor sinirda ddi sinirim bzuldu nasil anlasiliyoki 3.5 aylkken bdaha cekilicek premature oldugu icinmi yoksa baska bi sebepmi var blmiyorum ama cok stres yaptm
zumra2 Busrabsr 4.5 ay da çekilmesi biraz geç olmamış mı? Biz 50 günlükken çektirdik sol 59 sağ 65 ti 1 ay frejka yastığı kullandık gittiğimde sol 65 sağ 68 olmuştu röntgen çektirdik ona da iyi demişti doktor sizin ilk çektirmeniz mi?
Misbebekkk birprensesanesi Bizimde değerler öyle ama kalça çıkığı değil dedi gelişim geriliği size neden öyle dedi ki betalar kaç
zumra2 birprensesanesi merhaba benim kızım da 50 günlüktü sağ 65 sol 59 çıkmıştı 1 ay frejka yastığı kullandık sol 65 sağ 68 olmuştu ben de çok üzülüp çok ağlamıştım sizin ki hem bizden 10 gün önce çektirmişsiniz 40 günlükken yani bence geçer hiç korkmayın
Busrabsr eleyes25 bizimde sınırda cnm ama birisi gelişmiş birisi gelişmemiş 5 aya kdr bekliyelim dedi coledan diye d 3 vitamini yazdı ins düzelir kuzum yoksa cihaz takcaz dedi