mrsfly ben kendi yatağımda emziriyorum. memede sersemleşince yatağıma bırakıp kendi kendine dalmasını bekliyorum. Bir haftadır memesiz de koyduğumda uyuyor. Zamanla kendi yatağına taşıyacağım bunu.
Kızım 14 aylık. Koca kız bakarsanız ama 10 günlükken kolik olduğu ortaya çıktı. Ondan beri kolda, ayakta, omzuma başını koyup zıplayınca uyuyordu. O evreden memede uyutmaya geçmek bile benim için bir lütuftu. Biraz dinleneyim diye memede uyutmaya alıştırdım. Çok zor çünkü diğeri… 10 ayda ancak dinlendim😂 Şimdi meme işine bye bye demeden uyumayı öğrenmesini sağlamaya çalışıyorum. Yoksa hala emzirip uyuması bence en rahatı