Dondurmalikahve çok kitap varsa montessori iyi olmuyor. Benim kızımın kitaplarının bir kısmı benim kitaplığımda duruyor o yüzden. Ama kitaplarını kendisinin seçip alması açısından montessori iyi oluyor.
Ben de ek olarak şu modelden almayı istiyorum ama fiyatı pek uygun denemez, ikeanın kallax modeli. Şimdilik araştırıyorum ben de, istediğim gibi bulamazsam bunu alacağım mecbur 🙃
