biricigiminannesi26 benim doğum Ocak ortası görünüyor, şuan 37haftalık hamileyim ama heran gelecekmiş gibi belirtiler çoğaldı gece nişanım geldi galiba, yani peçeteye çok az pembelik geldi nişan mı değil mi çözemedim. Ağrı sancı kasılmalarımda sıklaştı ama hala düzenli aralıklarla değil. Şimdi bebişimin hareketlerini gözlemliyorum, düzenli sancıları bekliyorum ama ben 2024istiyorum ya şurda 2gün kalmış😅 1ocağı atlatıyım hatta 5ocağı atlatıyım istiyorum 38.haftadan sonra gelsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla🙏 tüm bekleyenlerinde rabbim yardımcısı olsun kolaylıklar versin, sağlıkla güzellikle alalım kucaklarımıza yavrularımızı inşallah🤲🌸