22 aylık kızım bu ara parmak boyası ve stickerlara taktığı için böyle bir etkinlik yaptık. Hem de yılbaşı ağacımız da böyle oldu 😃 Kartonu ağaç şeklinde kestim, bulaşık süngerlerini de kesip içine çubuk geçirdim ponpon fırça gibi oldu. Yeşil boyayı bir tabağa döktüm, süngeri boyaya kendisi batırıp ağacı boyadı. Tabi ki sabrı hepsini boyamaya yetmedi 🤣 Kalanını ben boyadım, çift taraflı bantla duvara yapıştırdım. Yapışkanlı evadan çekiller kestim, kendisine verdim istediği yere yapıştırdı. Bir de marketten aldığım yılbaşı stickerlarını da aynı şekilde yapıştırdı. Sizlere de fikir olsun diye paylaşayım dedim.
Bunu yazacağım aklıma gelmezdi ama küçücük çocuğun etkinliğini de linçlemeyiniz lütfen 😃
