Kızlar 8 yaşında ikiz erkek cocuklarım var babaanne dede teyze hala anaanne falan demiyolar cekiniyolar utanıyolar yada eve biri gelince hoşgeldin hoşbulduk vs demiyolar ilk zamanlar üstlerine gitmedim ama her seferinde 1-2 seferlik uyardım uzun konustuk bazı zamanlarda ama hiçbir ilerleme yok çevremizdekilerde cok seviyolar onları kendi hallerinde cocuklar günlük sadece yarım saat tablet oynarlar coğu zaman sokakta arkadaşlarıyla oynarlar ekrana düşkünlükleride yok bir yere misafirliğe gitsek yada misafir gelse kısık sesle konusuyolar hatta fısıldayarak sadece benimle konusuyolar çekingenlik mi başka bişey mi bilmiyorum ne yapmam lazım var mı cocukları benim gibi olan