42zeyn Ay bi sim 4 ay bi sim 8 ay sonra Sim okumuyor 4 ay kadar okumuyor sonra Otomatikman geri mi acılıyor hat acaba Acılmama durumu olmuyor demi bilen aydınlatırsa mutlu olurum
mnkanne1 42zeyn o 8 ay süre dolduktan sonra kapanır kayıt yaptırmanız lazım yoksa uzun süreli kullanamazsınız 20 bin olmuştu ama yılbaşından sonra artacak fiyatı diye biliyorum
42zeyn mnkanne1 yani 8 ay süre dolunca sim otomatik acılmıo demi Kayıt yaptrmadgm sürece kapalı kalyo sim
Derininannesi32 Süresi dolduysa telefonu kayıt ettirmedikçe sim kartınızı kullanamazsınız o telefonda.