Merhaba arkadaşlar biz doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başladık 5 aylıkken ara ara kabızlık oluyor duphalac veriyorum geçiyor üç gün sonra vermezsem tekrarlıyor nadıl bir çözüm bulabiliriz doktora götürüyorum normal diyo geçecek diyor bu sürecte naptınız neler önerirsiniz