Oğlum 10 aylık yaklaşık bir haftadır hasta salgına yakalandı ateşi falan çıktı. Bir kaç gündür iyiydi ateşi yoktu. Antibiyotik kullanıyoruz ama hala bitmedi. Hasta olunca tabi huy değişti resmen çocuğum. Dün gece 4 tr ağlayarak uyandı ve sabah 7 buçuğa kadar durmadan ağladı.nr yaptıysam susturamadım uyutamadım. Ne mama içti ne su içti. Uykudan bayılıyor ama uykuya dalamıyo tam dalacak oluyo bi ağlamayla uyanıyor. Acaba dedim dişi mi kulağı mı ağrıyor niye böyle oldu acaba? Sabah 7 buçuktan sonra uyuttum onu uyanınca sanki o çocuk değildi.