ntt ben emzirme danışmanlığı almıştım, hatta daha sonra kızımın pediatrsiti oldu :) o dedi ki, bebeğin neye ihtiyacı var ise sütte o vardır yani bu ‘süt yaramıyor’ lafını safsata olarak değerlendirir. Eğer ki anne çok kötü beslenmiyor, alkol sigara kullanmıyor, bol su içiyor, aşırı stress yapmıyor ve düzenli emziriyor ise sütü vardır, her süt bebeğine yarar..