SerraD-1823 Kızlar bebeğim 12 günlük gaz çıkaramıyor. Doktor biogaiga verd ama daha kötü yaptı. Yavrum yiyor ama çıkaramıyor ne gaz ne kaka. Masaj da ile yaramıyor yardım lütfen
Tgccccmt Emzirme sonrası hemen gaz cıkarmayı deneyi. Uyuyo dıye uyutmayın gaz bagırsaklara yerleşmeden cıksın
canturk Bizde aynı sorunu yaşadık 15-20. Günlerinde başladı Şuan tam 2 aylık. Doktorumuz bebeğimizin kolik olduğunu söyleyip gaz damlası verdi günde 4 defa 10-15 damla ve bu çok önemli her beslenmeden önce 20 dk karnına masaj . Benim bebeğim aç uyanınca çığlık çığlığa bağırıyordu emzikle en fazla 5-10 dakika oyalayıp masaj yapıyordum. Amacımız şu karnına masaj yapıp bağırsak gelişimi sırasında oluşan gazları çıkartmak .Bebeğimiz henüz bunu yapamıyor gaz sıkışması yaşıyor . Bir sürü masaj tekniği denedim en etkilisi bisiklet sürer gibi olan . 5 dakika masaj yapıyordum ee heralde gazı yok bırakayım dediğim an başlıyordu gaz çıkarmaya . Çok şükür bizim bitti heralde 1 haftadır gaz sorunu yaşamıyoruz. Bu arada gaz damlası olarak doktorumuz sap simplex verdi . Bizde işe yaradı. Umarım faydalı olur geçmiş olsun. Masaj videosunun linkini bırakıyorum https://www.facebook.com/share/r/N9XQ9acXyZT5FB4U/?mibextid=UalRPS