Mamacita22 yüksek ateşte oluyor o
Aman dikkat edin
2 gündür tam 5 doktora gittim ateşi geciremiyoruz ilaci iciyor 4 saat sonra yine ateş
Sabahin 4 unde bi kalktikki cocugum yaniyor ayaklar buz hemen ilik duş aldirdik ilac icirdik zibinla sabaha kadar yanimda durdurdum
Kafayi yicektim bu salgin yikti bebeleri🥺
Ust solunum yollari salgini cok dikkat edin
Antibiyotik onu iyi edene kadar ateş durmaz diyor hepsi
Dün gece antibiyotigi kustuydu ondan sabaha kadar ateşi olmuş
Butun bebelerimize allahim acil şifalar versin