kızlar detaylı yazmak istemezdim kusura bakmayın ama çevremde birine sormaya çekiniyorum. neredeyse 1 aydır kabızlık sorunu yaşıyorum. yani lavaboya çıkıyorum ama dışkı sertleşmesinden dolayı canım çok acıyor ve kanıyor. lavabodan sonra oturup kalkarken de acıyor. bu duruma ne iyi gelir sizce