Ecem__ bunu çoğu çocuk yapıyo canım ,içini ferah tut ,birqz TV’den uzak tut ,belki izledgi seylerde görmüştür ,aynısını yapar …bizimki gördüğü herşeyi yapiyo ,evham yapsaydım şimdiye kadar doktor doktor gezerdim heralde ,en önemlisi hiçbir şekilde ,sesine bakmazsa ,isteklerini yerine getirmezse mesala al ver ,getir ,götür leri yapmazsa ,akranalriyla değilde ,sürekli tek başına kndi oynamak istrse kork bnce .