Annekizz Kızlar oğlum 5 aylık geçen ay saçlarını kestik çok seyrekti döküldü falan ama şimdi saçları böyle tepeler uzadı ama arkalar ve yanlar yok düzelirmi bu neden böyle oldu
Zumra_Fatma Annekizz bi ara benim kizda boyleydi saci surekli ayni tarafa yattigindan saci bi sure kel kalmisti ense kismi sonra yavas yavas cikmisti
biyiksiz_yorumcu Annekizz ayy benim oğlumda öyleydi 😂 emekli memur diyodum alskskks tekrar bi kesmeniz gerekecek sonra eşit şekilde uzuyor💆🏻♀️
Busra2089 Annekizz Benim oğlumunda böyleydi biz 2 kez sıfıra vurduk o yüzden. 2.den sonra ecowell şampuan kullanmaya başladım o kadar güzel oldu ki şimdi. Tavsiye ederim..👍🏻
_YanakReisinAnnesii Annekizz tekrar keserseniz eşit uzayacaktır. Şampuan olarakta puresed natural öneririm. Hem tertemiz içerikli hemde sacları çok güzel yapıyor hızlı uzama da sağlıyor 🌺
Sunseet Annekizz 5 aylıkken bizde kesmiştik şuan 15 aylık hem çok az uzadı hemde orta uzun yanlar yok 🤦🏻♀️ çocuğumun bebeklik resimlerine üzülüyorum keşke kesmeseydik.