aysimaligunler Kızım 4 aylık mamayla besleniyor 3 aydır hem mama hem az da olsa süt sağıp veriyorum ama bu ay kesildi ve malesef bu ay sadece 200 gram kilo almış 😔. Doktor randevumuz ocakta var ama size de sormak istedim ek gıdaya en erken ne zaman başlanır siz ne zaman başladınız
Damlanurrr aysimaligunler 5 aydan önce doktorlar da öneriyor tamamen mama bile alsa benim bildiğim kadarıyla biz 5.5 aylıkken başladık
HappyQueen aysimaligunler 5 buçuk aylıkken başladık biz yumurta sarısı ve kabak ile tadıma başladık 🥰
sevgiim aysimaligunler mama yaramiyor olabilir hangi mamayı kullanıyorsunuz 4 ay çok erken ek gıda için
BabyH Biz 6.ayda başladık Ama size tavsiyem doktorunuzun söylediği yönde ilerlemeniz Bazı bebekler anne sütünden verimli beslenemeyebiliyor alması gereken kiloyu almamış oluyor bu durumda doktorlar ya ekstra mama öneriyor 5.ayda da ek gıdaya geçiriyor diye duyuyorum hep
aysimaligunler sevgiim SMA OPTİPRO Kullanıyorum. Doktora onu da soracağım golden goat diye bir mamayı önerenler var ama o da iyi mi gelir bilmiyorum. Bir an önce geçse de şu 2 ay mamayı azaltsak 🤲
ertug199 Benim bebeğimde de aynı durum var maalesef sütüm yetmiyor mama da kabul etmiyor diye tadımlara başladım doktorum çok kızdı 5,5 aylıkken başlatıyoruz en erken dedi bazı şeylere erken başlamak iyi değilmiş sonrasında sıkıntı yaşamayın
Femme1 aysimaligunler 4 çok çok erkem benım oğlum 5 ay anne sütü aldı sağdıgım ıcın oda kesıldı şuan da 1 aydır mama ıle beslenıyor tam 180 günü bekledim ek gıda için bence acele etme sonrası daha zor olur
MrArasmom Benim bebeğim de dört aylık sürüm çok çok az daha çok mamayla besleniyor bugün doktor kontrolüne götürdüm ek gıdayı sorunca bir ay daha bekleyelim çok yavaş bir şekilde ilerleyerek yoğurtla başlarız dedi. Ve benim bebeğin hala çok gazı varmış ultrasonda bakan doktor söyledi başlarsam mamadan iyi mi olur yoksa daha mı zorlar bağırsaklarını bilmiyorum 🤦♀️
umutku aysimaligunler biz 4 ay 15 günlüğüz bizim de kilo alımımız az mama kabul etmiyor doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık
aysimaligunler umutku bizimki mamayı içiyor ama az yani üstünde 4 ay için 180 ml yazıyor bizim kız ancak 70 içiyor