mrv__1234 Merhaba herkese, 8 bucuk aylık ikizlerimiz var biri gece aramızda yatmazsa asla uyumuyor, sürekli mızlanıyor, ağlıyor aramıza alınca kıpırdamadan uyuyor, diğeri de bazen saat başı uyanıp ağlıyo aç olmamasına rağmen, neden böyle yaşayan var mı
Synmannesi mrv__1234 çok küçükler uyku düzenleri 2.5 3 de düzelir aşkımcım diş çıkarma olabilir kulağa vuruyor diş gaz olabilir canım gece gündüz bilmiyorlar bence henüz birde size alışırsa daha ayrı odada kalmaları zor olur Allahım korusun evlatlarımızı çok huzursuzluk varsa bir ateş düşürücü ver az az
dayes mrv__1234 konuyla ilgili olarak da gelmişken yorum yapayım 🤭🌸 benim kızım artık beşiği dar geldiği ve rahat dönmediği için sinirlenip uyanıyordu öyle bir durum olabilir mi
Hndavc mrv__1234 merhaba benim de ikizlerim 7 aylık 6 aya yaklaştığımızdan beri sizin gibi sürekli ağlayarak saat başı uyanıyorlar ben çözüm bulamadım 🤷♀️ herkes diş ağrısı diyor sizin ne zamandan beri ağlıyorlar
dayes Sevgili annemiz, postunuz görünüyor fakat yorum almadığı ve bu sürede akışta başka postlar olduğu için altta kalmış. Postunuz yorum aldığında yukarıya çıkar ve böylelikle daha çok kişi görmüş olur.
mrv__1234 Synmannesi o zamana kadar yandık desenize, bir de öyle deneyeyim teşekkür ederim, uyku için damlalar varmış ama bilemedim kullanmak nasıl olur
mrv__1234 Hndavc merhaba, benimkilerde 7 buçuk aylıktan beri böyle şuan 9 aylığız, hergün aynı olmuyor bazen deliksiz uyuyorlar bazen hiç uyumuyorlar 🤦 ben de dişten şüpheleniyorum ama hala görünürde bir şey yok
meryem_albayrak27 Allah yardımcımız olsun benimde 11 aylık ikiz oğlum var. Çok zor gerçekten bakmak. Allahtan biraz biraz gece uykumuz var🙈
mrv__1234 meryem_albayrak27 Allah bağışlasın ☺️ benimkiler de oğlan çift yumurta ikizleri, birkaç saat uyuyabiliyorum ama bölük pörçük 😃