3bucuk yaşında kızım. 18aylik hasta oldu gitmedim doktor kalmadı üst yolu enfeksiyonu deyip gönderdiler 22aylik bronşit var dendi alerji testi falan yapıldı temiz çıktı bronşit astım çevirmiş bı kaç sefer hastaneyed yattık Felix ve ventolin ve bu toz başlandı sürekli kullanacak die bı kaç gündür kızım ateşi oluyor geceleri ve sürekli karnı ağrıyor yan etkileri ateş kusma ve karın ağrısı şikayeti var kızım 3bucuk yaş şuan bitkisel ilaçlar tedavi var mı acaba bu bronşit kurultulmanin yaşı küçük dünyanın antibiyotik ve havası kullandık