onemore Bebeğim 4 buçuk aylık, bir aydır geceleri saat başı yarım saatte bir uyanıyor, önceden 2,3 defa uyanır gibi olur emzirirdim geri uyurdu, ona geri döner miyiz yoksa hep böyle mi kalır 😢
glsm228_ onemore benim bebeğim de 3 ay 26 günlük. Bir haftadır aynı. Saatt başı kalkıyor. 3 4 saatte bir kalkardı eskiden. B8r dün 2 saatte bir kalktı . Benim de korktuğum şey bu eski haline gelir mi acaba uykular 🙃
feyzas onemore benim bebeğim düzeldi ama eskisi gibi de olmadı. Önceden gece bi kez uyanırdı. Atakla birlikte bozuldu bu. Şimdi de emzik gibi kullanıyo beni geceleri 🥴 ama saat başı uyanmıyor 2-3 kez falan
Mrvsmt2502 onemore 4. Aydaki düzelmez şöyle ki aman uyusun da nasıl uyursa uyusun diye envai çeşit desteği verirseniz uyku gerilemesi bitse dahi bu destekleri istemeye devam edecektir.
Miraygamze55 Benim kızım 11 aylık olacak 4 gün sonra hala aynıyız tam düzeliyor dis atak derken başa dönüyoruz sabırlı olmaya ve sakin kalmaya çalışın diğer türlü çok zor oluyor
Mervetnl onemore uyanır gibi olur emzirirdim geri uyurdu Bu senepten alışkanlık edinmiş bence hemen emzirmeyin diyor doktorlar kendi kendine uyku geçişi sağlamayı öğrenmesi açısından. Bende biraz kendi halinde olmayı da öğrenmeli. 4. Ay uyku gerilemesi düzeliyor bu arada çoğu çocukta kalıcı olmuyor.
onemore Mervetnl ya kucağımda pışpışlıyorum ya emziriyorum mümkün değil tekrar kendi kendine uyumaz 😢
Mrvsmt2502 153s34 onemore Karnının aç olmadığından emin olmak için bebeğinizi kaç saat aralıkla besliyorsanız(mesela benim kızım 4 aylıkken 3 saatte bir besleniyordu) o uyurken doyurun ki uyanma sebebinin açlık olmasını eleyin. Diyelim 3 saatte bir besleniyor ama 2.5 saatte uyandı sakinleştirip yatağına koyun sırtına patpat yapın uyku müziğini açın öyle uyutun. Yine uyuduktan sonra besleyin ki alışkanlığa dönüşmesin. sallamak çözüm değil küçükken kolay gelsede büyüdükçe hem o artık uyumayacak hem siz çok yorulacaksınız. Mümkün değil gibi geliyor ama mümkün arkadaşlar bebekler doğduklarında herhangi bir destekle uyumuyordu onları bu desteklere biz alıştırıyoruz bıraktırmak ta bizim elimizde alıştırırkenki gibi istikrarlı olursanız çok kolay alışacaktır. Stresten ve yorgunluktan dolayı başka türlü uyumaz gibi geliyor şuan ama uyurlar korkmayın. Kızım kucağımda pilates topunda sekerek uyuyordu düşünün o bıraktıysa bütün bebeklere bırakır . Bu anlattıklarım başta zor gelebilir ama şuan atak dönemindd oldukları için uykuya geri dönemkte zorlanırlar bu çok normal. Ama atak dönemi bittiğinde 2 3 dk da uyuyorlar şuan biraz cefa çekeceksiniz ama sefası güzel olacak öyle düşünün
153s34 Mrvsmt2502 ayy cok tesekkurler yaa ☺️ şu atak donemi bi bitse zaten… Kendmce egitim vermeye calscaktm ama erken diye erteledim 4,5 aylik bebegim. Cidden desteksz uyutmak imkansz geliyor ama inşaallah en kotu ek gidaya gecnce duzelir diye dusunmek istiyorum 😔
Coynes Benim kizimda 4 aylik iki saate bir uyaniyor emmek icin ama 3 4 dakika süruyor bu da uyku gerilemesimi acaba 3 aylik olana kadar gece sadece bir kez uyaniyordu😥😥😥